https://www.ibc.dk/fredericia-middelfart/uddannelser/hf-og-vuc/

Trefjerdedele af arealet er nu booket, og NutriFair 2024 tegner til at blive en stor succes. Allerede nu har den kendte messe tiltrukket en imponerende liste af store udstillere til årets begivenhed. Det er både etablerede og spændende nye virksomheder, der har meldt deres ankomst.

At så meget areal nu er blevet booket vidner om den fortsatte store opbakning, der er til messen, mener Ida Brøgger Hahn, der er projektleder på NutriFair. Hun er begejstret for den store interesse og meget tilfreds med, at halplanen nu er tegnet.

– Vi er glade for den positive respons, vi har fået indtil videre. Helt præcist er 71,8% af arealet nu booket, hvilket tegner rigtig godt. Jeg er meget tilfreds med halplanen, og synes det er lykkedes at få opfyldt de flestes ønsker, fortæller hun.

NutriFair er en messe, der er kendt for sin høje faglighed. En messe som er rammesættende for at fagfolk og virksomheder, kan mødes, udveksle viden, opbygge netværk og udforske forretningsmuligheder i og omkring landbruget.

– Vi er stolte af at kunne kalde os en af branchens mest relevante fagmesser og ser frem til at byde velkommen til både store og små udstillere, fortæller Ida Brøgger Hahn.

I år har fokus særligt været på at sikre et godt flow mellem hallerne, og derfor er et nyt kvægfokuseret område i hal D også ved at tage form.

– Vi arbejder på at samle flere udstillere med fokus på kvæg i Hal D for at øge synergien mellem virksomhederne og for at give de besøgende en stærkere oplevelse af hallen. Planlægningen af hallen skal understøtte målet om fortsat at være en overskuelig messe med høj faglighed. Derfor arbejder vi kontinuerligt med at forbedre og styrke både udstillernes og de besøgendes oplevelse på messen, fortæller Ida Brøgger Hahn.

Aktuelle temaer som ESG (Environmental, Social, and Governance), innovation, energi og den unge landmand er i år på alles læber og på NutriFairs dagsorden. Disse temaer har stor relevans i landbrugssektoren, og derfor er de også omdrejningspunktet for kommunikationen op til og under messen i 2024.

– NutriFair er sat i verden for at styrke branchen ved at samle virksomheder og landmænd under samme tag. Vores opgave er ikke at lede diskussionerne, men vi ønsker med NutriFair at skabe rum og mulighed for at branchen styrkes. Igennem samtaler og videndeling kan fagfolk, virksomheder og interessenter på messen engagere sig i meningsfulde diskussioner, udveksle viden og bidrage til udviklingen af landbruget, fortæller Ida Brøgger Hahn.

NutriFair 2024 er en messe, som tilbyder en enestående mulighed for at opdage de nyeste innovationer, netværke med branchefolk og få indsigt i de aktuelle trends og udfordringer i sektoren.