Kontanter stjålet ved indbrud på Frederiksøvænget i Middelfart Af Andreas Andreassen - 11:06 - 23. februar 0 Der blev begået indbrud i en bolig på Frederiksøvænget i Middelfart fra fredag klokken 15. En gerningsmand brød et vindue op og knuste det. Der blev stjålet kontanter. Det oplyser Fyns Politi mandag den 23. februar. Ny skolechef skal samle Middelfarts skoler efter måneders uro 12:06 - 23. juni Brandvæsenet får dobbelt så travlt sankthansaften: Brug sund fornuft ved bålet 10:39 - 23. juni IBC fik sine første studenter: Camilla og Titas åbnede ballet 19:26 - 22. juni Uheld spærrer spor på motorvejen ved Lillebæltsbroen 15:45 - 21. juni Fem strande får blåt flag: Her er badevandet i top 16:00 - 20. juni