Kontanter stjålet ved indbrud på Frederiksøvænget i Middelfart Af Andreas Andreassen - 11:06 - 23. februar 0 Der blev begået indbrud i en bolig på Frederiksøvænget i Middelfart fra fredag klokken 15. En gerningsmand brød et vindue op og knuste det. Der blev stjålet kontanter. Det oplyser Fyns Politi mandag den 23. februar. Rock under Broen giver ekstra trafik ved Lillebælt i weekenden 10:09 - 8. juni Tilkaldt til slagsmål på Algade: Politiet sigtede 32-årig for besiddelse af... 09:24 - 8. juni Christian Eriksen er efter omstændighederne i god behold 20:11 - 7. juni Stoklund blev ikke minister, han blev ordfører 16:20 - 7. juni Brand i industribygning spreder røg mod fynsk by 13:59 - 7. juni